Kızlar 10 aylık kızım sürekli hastalanıyor ve her hastalanmasına ateşi yükseliyor hemde 39,5 oluyor Pendik medipole götürüyorum bir gün kulak iltihabı diyor birgün boğaz yolu enfeksiyonu diyor bir haftadır kesilmeyen aşırı bir öksürüğü vardünde Kartal eğitim araştırmaya götürdüm alerji gbi duruyor dedi bildiğiniz iyi bir alerji doktoru veya iyi bir çocuk doktoru varmıdır acaba her goturdug doktor ayrı ilaç yazıyor sürekli ilaç ilaç bıktık artık