Burrcin Hanımlar biz 7 aylık olduk ama ilk başlarda devit3 kullanıyoduk sonra doktor monovit verdi ama ben beğenmiyorum çocuğum kabız çünkü ve kan ilacı olarak da vegaferon vermişti 4 aylıkken siz hangi markaları kullandınız ve önerirsiniz ?
Babyalina Burrcin d vitamini pedia d kullanıyoruz reçeteli ama denk gelmezse reçetesiz 15 tl ye falan alıyorum. Demir ilacı sidefer eczanelerde 110 civarı trendyoldan 80e alıyorum
bir_melek_annesi Burrcin bende sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum eczaneden kendim aldım ocean marka Demir damlası ve D vitamini
e1if Burrcin sağlık ocağı bize de vegaferon vermişti dr umuz kullanma onu dedi, demir vitamini ocean mikrofer, d vitamini daca tabs kullanıyoruz
Medusafer Burrcin büyük kizim 14 aylık ocean d3 kullanıyorum kan ilacı olarak oceasn mikrofer şurup kullanıyorum çünkü damlaları hep kustu erjisinden dolayı çok marka deneyemedik ama bu şurup çok iyi çok severek içiyor ve hiç kurmadı 1 aylık bir kizim daha var ona da wellcare d vitamini kullanıyorum
rahimekayra Burrcin d vitamini oran demir bestiron kullanıyorum ikisindedne çok memnunum dmei damlası kabızlık vs yapmadi