SelmaYakup Bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık ama kakasını yapmıyor zaten gunde 1 yada 2 kez yapardi ama 2 gun oldu bugun 3.gun hala yapmadi endiselenmelimiyim bilemedim basina gelen var mi ????
Dildeniz SelmaYakup bende post açtım istersen bi bak orayada bizim çatladı bile ve sanırım korkudan yapmıyor zeytin yağı içiriyorum
Zeyneprana SelmaYakup Benim kızımda ilk defa 7 günün sonunda yaptı korkmuştum kabız olmuştur diye ama olabiliyormuş böyle ben sabah aç karnına bir çay kaşığı zeytinyağı verdim o iyi geldi galiba 🙄
Deletedmom115 SelmaYakup Ek gıda sonrası kabızlık kaçınılmaz zeytinyağı kullanın yemeklerine bol da su içirin kabızlığı devam ederse armut kayısı verebilirsin