Arkadaşlar emerken ısırma problemine karşı yapabileceğimiz bisey var mı? Çok kötü ısırıyor hatta kanatiyor acısından emzirirken bile zorlanıyorum lütfen bir bilgisi olan varsa yazabilir mi. Canım acıdığı için bende ister istemez burnunu veya yanağını sıkıyorum üzülüyorum. Lütfen bir çözümü olan varsa yazsın çok zor durumdayım 🥲🥲🥲