Bebeğim 10 aylık, ek gıda 1-2 yemek kaşığı anca, ısrar etsem inatlaşıyor. Ağlıyor.. bu ara diş sıkıntısı da oldugu için çok ta üstelemiyorum
sütüm de azaldı haliyle.. süt arttırıcı ( laktamil, anason kimyon, humana vs) kullansam bana zararı olur mu.. bebeği buyuyup kullanan var mı ?
not: emzirme dönemi basında cok kullandım, hala da kullansam bana zararı olur mu acaba
Ayrıca diğer ay calısmaya baslıcam , annelık iç güdüsü de emsin istiyor 🙈