Busederin35 22günlük bebeğimin altını açınca kıyameti koparıyor ağlamaktan çişini de açtığımda yapıyor. Normal mi
Irmakprensesinannesi Busederin35 bebekler bazıları altının açılmasını sevmez yada açsa yırtar kendisini ağlamaktan benim kızım aç olduğunda altını degistiriyorsam yırtıyor kndisini
EsZe Busederin35 kızım da başlarda öyleydi. Zamanla geçti. Çevremde de çok var altı açılınca kıyameti kopartan yenidoğan. Normal. Altını açınca çiş yapması da normal
alparslanyy Busederin35 benim bebegimde öyleydi, kendisini boşlukta hissediyor demişti bi tanıdık. bencede öyle. şimdi 3,5 huysuzsa altını açıyorum hemen keyfi yerine geliyor, aglasa bile susuyor. ☺️