Kızlar henüz ikametgahı alma şansım olmadı yani amcamız oturuyor gözüküyor kendisi suanda sehir dısında o yüzden halledemedik .
sorum şu 15 inde aşımız var 9. Ay kitapcıgımızda öyle yazıyor ne yapmam lazım yani herhangi bir saglık ocagına gitsem aşımızı yaparlar mı ?