Merhaba güzel anneler bugün 4ay aşımız için gittik sağlık ocağına bebeğim bu ay Sadcee 400 gram almış tabi önemli olan sağlık ama saolsun bizim ebe her seferinde beni korkutuyor doktora git yok mamayı degis felan dedi humana mama kullanıyoruz mama geçen ay 1 kg aldırmıştı bu ay 400.gram aldırmış bebelac gold kullanıyordum ilk o hiç kilo yapmıyordu birde o zman anne sütü alıyordu ondan degistiemistim şimdi nabayim sizce aynı mamaya devam mi edeyim yoksa degsieyim mi zatn 5aylikken tadıma geçmeyi düşünüyorum birde bebeğim bu ay sünnet oldu oda etiketlemiş olabilir mi 1 gece huzursuz oldu sonrası normaldi ağlama felan olmadı