Kızlar dün post açtım ama hıc cevap gelmemiş okadar kişiyiz yani surda sorum şu 2 ay önce spiral takıldım ve regl çok düzensiz kontrol oldum.spralim yerinde kaymış yorumu yapmayın😂 11 gün oldu hâlâ kanamam geliyor regl bitti mi sizce ara kanama mi bu şimdi ilişki olabilir mu artık yoksa beklemek mi.lazim