784878sc zeyzey77 sanamı sorcam öğrenip öğrenmicemi alt taraftan çıkan her ses osuruktur benim için OSURUK OSURUK ister bağırsaktan çıksın ister başka yerden sonuçta ses geliyo mu geliyo 😏
zeyzey77 784878sc 😂😂😂 ne kadar cahilsin. İnatla yanlış olduğunu kabul etmiyorum. Boşuna dememişler cahil ile tartışma asla doğru olanı kabul etmez diye
Oglununannes Hmma 2 gün önce sezeryan ile doğum yaptım ayağa kalkınca istemsiz bir şekilde osuruk gibi geliyor sesi hava dir büyük ihtimalle bende bugün fazla olmadı dün çok oldu bir kac gün sonra kontroe gidince soracağım
Hmma srpl2020 bende cok korkuyordum. Korktugum basima geldi. Herkes yuzume bakti resmen. Kayinbabamda vardi. Cok utaniyorum.
784878sc zeyzey77 cahil diyene bak , ne mezunu olduğumu bilmeden dediği lafa, hadi uğraşamam senle her posta burnunu sokuyon çok bilmiş gibi zaten başka kapıya hadi
tazecikanneee Galiba ameliyat esnasinda soğuk aldığımız için o gazlar birikiyor ve gitmiyor da. Ben sezaryen olduğumdan beri gaz sıkıntısı çekiyorum sürekli . Sürekli bir gaz çıkarma 😞
2maviboncuk Hmma bazen bende de oluyor hava kaçıyor galiba çıkarken de öyle ses oluyor istemsizce oluyor bu
Demet_k Hmma benim adet dönemlerinde oluyo hava çıkıyo gaz demeyelim🥰 evet doğumdan sonra başladı bende de . İstem dışı oluyo tutamıyorsunuz malesef. Tedavisi vardır mutlaka ama bilmiyorum