Merhaba arkadaşlar Philips Avent marka biberon kullanıyorum. Bebeğim 11 aylık. Şimdiye kadar üç başlığı ısırdığı için yırtıldı. Tekrar başlık alsam yine yırtılacağı için başka marka denemek istiyorum. Başlığı yırtılmayan ısırmaya dayanıklı biberon öneriniz var mı?