Merhaba hanımlar kızım 5 aylık 2 gecedir saat başı uyanıp ağlıyor ama bağıra bağıra sallıyorum emziriyorum emzik veriyorum inleyerek uyumaya çalışıyor ama derin uyumuyor bu zamana kadar hiç yapmayan çocuk meme de uyumak istiyor. Gece uyuyamadığı için gündüz daha çok uyuyor ama bölük bölük yine ağlayarak uyanıyor uykudan sık sık. Ne dersiniz atak döneminde olmadığımıza göre bu diş sıkıntısı mı acaba 😵💫