Tamamen sizin vicdan ve iradenize kalmış herkes sigarasizlikla basedemiyor sigara koliktim tirnaklarimi yedim köküne kadar yine içmedim ben sana bağımlı olmayacağım senin yüzünden bebeğimi riske atmayacağım dedim parcayalayip attim stresten ölürüm yine içmem 1 yaşında bebegim emziriyorum ara ara canım istiyor ama biseyler atıştırıyorum cok şey duyarsınız yok süt onu ayrıştıriyor yok bebeği cok sağlıklı bu kısa değil uzun vadede zararlı zaten hic sigara içmeyen bir yetişkin sigara aramaz ama annesi içmiş bir yetişkin sigaraya yönelir bu kanıtlanmış