Merhabalar oğlum 5. ayını doldurdu 2 numaraya şimdi mi geçilmeli 6. ayı doldurunca mı?
Kbrozmn ayına göre yazıyor üstlerinde canım numaraları
Kbrozmn 6.ay dolunca
Kbrozmn Ben 6.aya girdikten bir hafta sonra geçmiştim iki numaraya
Kbrozmn 1 numaralar 0-6 ay için 6. Aydan sonra 2 numaraya geçiliyor
Bir_prens_bir_prenses 1annecik canimoglum_2020 Mrbmrb 2prematureannesi teşekkürler🙏🏻