Naciyeylmz bebeğe hiç bişey vermiyorum kendim günde 2 kupa rezene çayı içiyorum sulu yemeklerime kimyon atıyorum o şekilde yiyorum gergin banyo yaptırıp banyo sonrası ve her alt açmada bebek yağıyla masaj yapıyorum bacaklarını bisiklet sürme hareketleri yaptırıyorum her beslenmesinin ardından hemen omzuma bebişi yaslayıp sırtına pıt pıt yaparak üstten çıkarmasını sağlıyorum altını açtığında bı 15 dk açık bırakıyorum hem pişik için önlem oluyor hem bebek daha rahat hareket ettiği için gazını çıkarabiliyor bide bıfıdrop ve metsil gaz damlalarını kullanıyoruz bunları yaptığımız halde yine de akşamları bı ara gaz sancısı cekiyoruz 3-4 ay devam dedi Dr umuz 😔