Emine1013 Bebeğim 2 ay 1 haftalık ama 2 aylık aşıyı vurmuyolar neymiş belli bir sayı toplanması gerekmiş 3 aylık rota aşısı da yaptırıcaz 2 si çok yakın olucak. Günü güne mi oldudunuz yoksa bizim gibi beklediniz mi?
Bilgegamze Emine1013 rotayla 2.ay aşısını aynı gün olmuştuk biz. Belli bir sayıya ulasma durumunu bilmiyorum biz direk vurmuştuk. Ama doktorumuz hep b aşısının günü geçirmemek gerektiğini söylemişti hatta günü h.sonu oluyor diye hasteneye gelin ben vurdurayim p.tesiyi bekleme demisti
Eminetbr Emine1013 bız ıkı ayı beş gün geçmişti olduğumuzda verem aşısı sadece tek gün açılıyormuş o zaman gelin demişlerdi
kumsal1206 Emine1013 bizim 2 ay aşısı 6 gün geçmişti 4 ay aşımızda bu ayın 18’inde onun üstünden de 6 gün geçmiş olacak
Defne42 Emine1013 sayı olayını ilk kez duydum sadece 9. Ay aşısı için haber verecez dediler bir gün önce aradılar ondan önceki bütün aşıları aşı takviminde günüyle yazılıyor
Emine1013 Bilgegamze bende aşılar günü güne oluyor diye biliyorum ama yapmıyorlar anlamadım etrafımda duyduğum kadarıyla gittik olduk diyolar bekleyen duymadım
Bilgegamze Emine1013 doktoruna söyle o vursun hastanede. Aile hekimligi sayi bekliyor dersin yaparlar bence. Yada baska bir aile hekimligine git misafirim de oyle de yapiyirlar. Biz 4. Ay aşılarını başka sehirde yaptirmistik aile hekimliğinde