Haticeamine Arkadaşlar merhaba 31 günlük bebeğim var dün ilk aşısını yaptırdık ve dünden beri ağlıyo ateş yok herhangi bi kızarıklık şişme yok aşı yerinde ama ağlamaktan artık sesi kesildi ne yapabilirim tecrübeli olan anneler fikir verebilir misiniz
Haticeamine 1bocek1cicekannesi ben yalnız bakiyorum bebeğime ama ailelerimiz aşıdan sonra iki gün su vurmayın dediler acaba bişey mi olur ki
1bocek1cicekannesi Haticeamine bende yanliz bakıyorum bebeğime 2 aylık 2 yaşında da oğlum var gündüz sıcak oldugi için mecbur tek yıkıyorum 😁 biraz zor oluyor ama kendinize güvenin iki dk suya tutup çıkarın dusun altında tutun hem ılık su sakinlestirir yatıştırır rahat rahat uyur. Benim kızımda öyle oluyor umarım sizde de işe yarar