incinin_annesi1 Merhaba hanımlar 39 günlük bebeğim (kız) her emzirme sonrası bir göğsümü emdikten sonra kusuyor tekrar diğer göğsümü emmek istiyor acaba sütüm fazlamı geliyor 2 göğsümüde vermelimiyim yoksa vermemelimi?