Merhaba anneler. 1 ay 22 günlük kızım var. Anne sütü ve arada mama veriyorum. Ama son 2 haftadıe kaka yapmıyor. Bir kere zeytinyağı ile dürttüm o şekil de yaptı. Bir kerede doktorun verdiği lavman ile. Ama karnı taş gibi. Mama verdiğimde içerisine 1 çay kaşığı zeytinyağı atıyorum. Başka yapabileceğim önerileriniz var mı?