seheriko Ayyyt çok heyecanlıyım uzun zaman sonra ombre yaptırıcam 😂 Ama nedense içimde bir korku var inşallah kötü olmaz . Dua edin bacımsular şopar gibi olmayayım 😂
Cookie seheriko Hadi gazan mübarek olsun 😄 Ben 1 ay önce yaptırdım hiç istediğim gibi olmadı biran önce saçlarım uzasinda kestireyim diye bekliyorum ☹️
Hep_mi_uykusuz seheriko şopar haha😂😂😂Ya bende istiyorum ama sacimi kestim kisa baya uzamasini bekliyorum🤭
Cookie seheriko Böyle istedim kadın küllü sarı yaptı mor şampuan kullanmama rağmen renk değişti platin oldu 😏
Senaatalan seheriko Sana herşey yakışır kanka birde altına tüylü tayt giyersen Murat abi peşinde Seyerimmmm diye gezer durur 😂😂
Olric11 seheriko umarım siZinki çok güzel olur. iki hafta önce yaptırdım çila akınca dorelikler çıktı saçıma mı üzüleyim verdiğim onca paraya mı kızayım bilemiyorum