eylusko_ öncelikle memeleriniz balon gibi sönük olması, sağdığınızda çok az süt gelmesi gibi şeyler sütünüzün olmadığını göstermez. Bebek çektikçe gelen bir şeydir süt. Ve sütü artırmanın tek yolu sık emzirmektir. Siz emzirdikçe beyin daha çok süt üretir. Çok sıradışı durumlar dışında sütü olmayan bir anne olamaz. Her annenin bebeğine yetecek kadar sütü olur. Bence mama konusunu bir kenara bırakıp bunu çözün. Bebeğinize yapacağınız en büyük iyilik onu emzirmek şu dönemde.