Eysagul Kahvaltıya 7.ayda geçmiştik biz. 5. Ve 6. Ay tadımlarla geçti. Öğün vermedim. Yumurta sarısını omlet gibi pişiriyordum , küçük bir parça salatalık, azıcık peynir , yarım muz üzerine pekmez. Yumurta sarısından pankek falan da yapıyordum. Ama dediğim gibi 7. Ayda başladık kahvaltıya öğün olarak.