Oykuaygun ben bim pilsan olanı aldım. İnanılmaz dengesiz. Çocuk önden tutuyor arka taraf kalkıyor arkadan tutuyor ön kalkıyor. 18+ Ay yazıyor, 15 aylık çocuğun ayakları yerde sürünüyor. Hiç hoşlanmadım. Çocuk onunla oynarken sakatlanmasın diye başında duruyorum resmen. Muhtemelen çöpe gidecek. Şoktaki farklı marka sanırım. Alacaksanız denge konusuna çok dikkat edin böyle bir problemi varsa boşa para vermeyin.