Hanımlar merhaba ,
Bebeğim de dün burun akıntısı vardı otri bebeyle temizledim ve bebekler için olan burun spreyini sıktım ateşi ya da başka bir şeyi olmadığı için doktora götürmedim burun akıntısı biraz var hala ama bugün ilk defa sümüksü yapıda sarı kaka yaptı ateşi ya da huysuzluğu yok mama ve meme alıyor normal mi acaba ? Bir doktorumuz yok sorma imkanım yok biraz bekleyip hastaneye gideyim diyorum