Bebeğim 10 aylık ve bu pazartesi işe başladım sabah 07:30 da emzirip babannesine bıraktım. 09:30 da uyumuş 11:30 da uyanınca 2 yemek kaşığı çorba içmiş , 2 saat sonra sağıp bıraktığım sütü vermiş ama içmemiş akşam 5 e kadar 2 yemek kaşığı çorba ile beklemiş yavrum 😢😢 ek gıda ile aramız yok bizim de. Napıcaz bilmiyorum 2 gündür işe gitmedim yine aç kalıyor diye 😢