Nursima kullanmayın o tarz ilacları
Bebek kaka yapmayı kendi öğrensin. Kızarır ağlar huysuzlanır. En iyi ihtimalle Dr goturursunuz lavman yaptırırsınız. Benim kızıma yapıldı birkez 2. Ayda. Gaz damlasını bıraktım, asla fitil zeytinyağı ile yaptırma vs yapmadım.uykusunda bile ıkınıyordu.
Zamanla kendisi öğrendi yapmayı düzeldi.