29 Nisan doğumlu oğlum birebir aynısını yaşıyoruz. Herşeye karşı çıkıyor. Yemek kendi yemek istiyor yiyemiyo kızıyor, yedirmeme izin vermiyor. Dışarı çıkmıyor, Eve kimsenin gelmesini istemiyor, kimse ona laf atsın istemiyor. Beni abisiyle dahil (14 yaşında) konuşturmuyor. Herşeyden herkesten kıskanıyor. Geceleri 8-10 kere uyanıyor ayakta sallanıyor. Çıldırmak üzereyim. Hatta az önce ufak çaplı bir sinir krizi geçirdim kendimi burda buldum. Çok bağırdım ona çünkü o bağırdığı için beni duymuyor. Yorgunluk, kızgınlık, vicdan azabı şuan herşey var bende.