Daha duntburda bir post okudum öksürük için altı yedi diş sarımsağı ezip üzerine zeytinyağı döküp bebeğin çocuğun ayak tabanlarına sürüyorlar mış çorap giydirip yatiriyormussun çok güzel yorumlar okudum balgam artırdığını öksürüğü düzenli kullanmada iki üç güne kestiğini yazmışlar herkes hem fikirdi bende bugün yapicam koyucam dolabıma beklese bile bozulma olmuyormuş suruba başvurana kadar denemiş olurum en azından deneyin isterseniz şifa Allah’tan rabbim şifa versin