4 ay oldu doğum yapalı doğumdan sonra Bacaklarım çok şiddetli ağrımaya başladı bu durumu yaşayan var mı gün içerisinde hareket halindeyim diye düşünüyordum fakat dinlenme halinden sonra yine geçmiyor 4 ay oldu hiçbir şekilde Kurtulamadım Bu Ağrı’dan gündüzleri çok ağrıyor geceleri daha da şiddetleniyor.. huzursuz bacak sendromu olabilir mi dye düşündünm. Ayaklarımın tabanları sürekli yanma halinde yukarı lar sürekli ağrı halinde doktora gideceğim bunun için o sırada bu durumu yaşayan anneler var mı merak ettim