Tugba50 Selamın aleyküm anneler hayırlı günler herkese benim bebeğimin yüzü sürekli kuru ve kızarık benek benek rüzgar görmez güneş görmez fazla dışarda da değiliz Nasıl böyle oluyor anlamıyorum bi Öner’iniz varmı varsa paylaşırmısınız lütfen 🙏🙏
Bubenimoykum Tugba50 2.5 aylık bizimde öyle doktor önerisi ile aldığım nemlendiricilerde kısa süreliğine etki ediyor sonra tekrar aynısı oluyor şimdi bide bebek yağı aldım, opmemeye çalışın sürekli nemli bezle silin oda etki ediyor
Sevdamavi Tugba50 canım nette sorun var foto yükleyemiyorum mustelanın yeşil rengi eczaneden aldık biz doktor önermişti cildi için