Iyi günler herkese 10 aylik bir benegim var. Artık uyutmak işkence haline geldiği için yavaştan uyku eğitimine basladim kendimce. Ama soruj şu ki emzigi ciktikca uyanıyor geceleri ve emzige de veda etmenin vakti gelmiş bence. Nasıl biraktirabilirim fikirlerinize ihtiyacım var