Selam güzel anneler ben 2 gün önce doğum yaptım spinal sezeryan ile doğumum güzel geçti ilk emzirmem vs hepsi çok iyiydi sütümde hemen geldi ama doğurduğum günün akşamına yanlış emzirmekten tek göğsüm yara oldu ama yinede devam ettim emzirmeye sonra diğeride yara oldu ve sütüm çok az geliyor bebeğim sürekli memede kalmak istiyor bırakınca ağlıyor ne yapacağımı bilemedim sizce göğsüm iyileşene sağıp versem mama desteğide yapsam memeden soğur mu?