Ikrazumra19 Kizlar arzum okka minio jet almayi dusunuyorum trendyolda yorumlari guzel ama sizlete sormak istedim cok pahali karaca yada arcelik alamam bunun fiuati makul geldi
EslemEva_23 Ikrazumra19 ben anneme aldım bugün yeni geldi daha kullanmadım ama. Herhangi bir problem yok sağlam geldi
EslemEva_23 Ikrazumra19 <a href=“https://imgyukle.com/i/kPgMkM"><img src=“https://imgyukle.com/f/2021/10/06/kPgMkM.jpg” alt=“kPgMkM.jpg” border=“0”></a> <a href=“https://imgyukle.com/i/kPglcp"><img src=“https://imgyukle.com/f/2021/10/06/kPglcp.jpg” alt=“kPglcp.jpg” border=“0”></a> <a href=“https://imgyukle.com/i/kPgt3y"><img src=“https://imgyukle.com/f/2021/10/06/kPgt3y.jpg” alt=“kPgt3y.jpg” border=“0”></a> <a href=“https://imgyukle.com/i/kPg8J6"><img src=“https://imgyukle.com/f/2021/10/06/kPg8J6.jpg” alt=“kPg8J6.jpg” border=“0”></a> Evet trendyoldan aldım Kutusunu attık ama ürün iyi cıktı ben beğendim hiç bir problem yok çokta güzel kahve ve köpük yapıyor
Feyzosunannesi Ikrazumra19 Arzum okka minio var bende canim iki yıldır kullanıyorum 4 5 kişilik fincan kapasitesi var gayet memnunum ama dediğini bilmiyorum
nursocum Ikrazumra19 bak sana daha uygun bişey önericem bende 1 aydır kullanıyorum çok iyi hem o dediğin markalardan da fiyatı iyi homend kahve makinası benimki açık lila olan