aselannesi33 Bebeğimin saçı az ve gür değil biraz büyüdükten sonra tıraş edelim diyolar ama ben istemiyorum bunun için badem yağı iyi diyolar siz bişey yaptınız mı? Daha küçük biliyorum ama tıraşsz yöntem arıyorum 🤦🏻♀️😊