kartopuannesi bebegim 20 gündür falan kaka sıkıntısı yaşıyoruz sadece anne sütü alıyo daha ek gıdaya falan başlamadım ama bir çay kaşığı kayısı suyunu kendi suyuyla karıştırsam yada anne sütütle kayısı fayda sağlar mı acaba yada zararlı olurmu
Mervebak kartopuannesi ilk önce bi zeytinyağı hakiki zeytın yagı verin derim o zaman yapıyolar kac gundur yapmıyo bide kakasını
Cansuuu8 kartopuannesi çok olmuş eczaneden GLİSERİN fitil alıp birtane verin ben de anne sütü vermeme rağmen bizde de oluyor ama 15 günü geçirmemeye çalışıyorum doktorum 15 günü geçerse. Fitil ver demişti şimdi ek gıdaya geçiş yaptığımız için lupalac veriyorum
kartopuannesi Mervebak bugünle 8 oldu doktorumuz anne sütü alan bebek 10 güne kadar yapmasa bile sıkıntı yapma dedi ama bişey ıkınıyo gibi yapıyo evde fitil var onu vermek istemiyorum alşmasın hakiki zeytin yağını nerden alsam acaba insan güvenemiyoda aktardan alıyım ozamn
Mervebak kartopuannesi olabılır ama bi çay kaşığı kayısı suyuda zarar vermez 5 aylık cocuga benım kızımda 5 aylık tüm pürelerı yıyo neredeyse siz bi çay kaşığı kayısı suyuda verebılırsınız
Mervebak Cansuuu8 benımde kızım cok kabız oluyodu hiç fitil vermedim hep normal yollarşa cözdum dddiğim gibi zeytin yağını az bişey kalcasına sürün bi tatlı kaşıgıda cocuga verın duzelır fıtıllerde cabuk alıştırıyodu cocuk bu sefer sureklı fıtılle yapıyo kalasını