Sevgili anneler, külot beze geçtiğimiz için önceden stokladığım cırtlı bez 120 li paket aldığım gibi duruyor. Sitelere baktım en ucuz 100 tl. Ben 80 liraya vereceğim. Büyük paket olduğu için kargo fazla ücret çıkarır diye düşünüyorum. Silivride oturan veya çevrede olup buraya gelen giden annelerden almak isteyen olursa elden teslim edeceğim. Ya da şu markete bırak dersiniz bırakırım. Ölücüler yazmasın ciddi alıcılar yazsın🤪😅
