Merhaba anneler. Bebeğim 5 aylık fakat ben doğumdan snr çok sinirli agresif biri oldum hiç bişeyden tat alamıyorum gezmeden eğlenmeden eşimle çok tartışmaya başladık her yaptığı hareket her söylediği söz sinirlendiriyor beni lohusalığı atamadın sen üzerinden diyenler oluyo var mı aranızda bu durumu yaşayaanlar