AleynaMelis Merhaba kızlar 12 günlük bebeğim var emzirdikten sonra çok derin uykuya dalıyor yalnız 2 dakika içerisinde sanırım gaz sancısı yüzünden uykudan ağlayarak uyanıyor Bu durumda olup da Damla kullanan var mı önerebileceği marka nedir
Minikmucize18 AleynaMelis mestil kullanıyorum ben çok da memnunum kullandığımdan beri oğlum çook huzurlu 😂
PurpleTail AleynaMelis Bize doktorumuz bir aydan önce gaz damlası kullanmamamız gerektiğini söylemişti o yüzden probiyotik bir damla verdi biogaia diye bağırsak hareketlerini hızlandırdı şimdi bi tık daha kolay gaz çıkarıyır. Doktorunuza bir sorun Siz yine de.
Medusafer AleynaMelis biogaia sabsimplex ve relaktaz kullaniyoruz 1 haftadır henüz bir fayda görmedik 20 günden sonra fayda görmeye başlanıyor umarım işe yarar
Deletedmom_21 AleynaMelis doktorumuz bize biogaia yazdi probiyotik bir ilac tamamen bitkisel reçetesiz satılıyor
Deletedmom_21 Minikmucize18 yenidoğan da mi verdiniz metsili bizim doktorumuz cok agjr bir ilac yenidoğan da verilmez dedi
Minikmucize18 Deletedmom_21 mestil de reçeyw2 satılıyor üzerinde de zaten ilaç değildir yazıyo ben doktoruma sormadan aldım eczanede hiç bi zararının olmayacağını söyledi
Fridasrose AleynaMelis nurse harveys ve sab simplex kullanıyorum ben ama Yenidoğan’daki kullanılır mı bilmiyorum