Zeynepmeva2021 Herkese günaydın öncelikle,bende lazimlik almayı düşünüyorum ama e bebekteki ile arasında bir fark var biri bayb plus biri Pilsan özellikleri aynı sanki e bebekteki fiyatı biraz daha pahalı.kisaca siz olsanız hangisini alirdiniz
Serife00 Zeynepmeva2021 ben a-101 e gelen fisher price’n lazımlığını kaçırdım 100 TL idi çok erken daha die almamıştım 😐 yine gelirse bu defa alıcam bekliyorum şimdilik
Cereninci YigtnAnnesi bende 3 gündür bugünü bekliyordum sabah 9 da gittim ama hayal kırıklığı ürünlerin hiçbiri gelmemiş sinir oldum
Beren-2020 Aybukeea evet fiyatına göre güzel. Kizim 14 aylik hemen ogrendi. Kendi kendine sürüyor simdi
Smryna YigtnAnnesi bana uzak olduğu icin sanal dan sipariş verdim lazimligi,fiyatı gerçekten uygun heryer de 120 130 lira gibi rakamlarda😊