Anneler yardımcı olursanız sevinirim. Dün bebeğime meyve püresi yedirdim dolaptan aldım biraz ısıttım ama çok ısınmamış gibiydi bir şey olmaz diye düşündüm ama bebeğim iştahsızlaştı gece 7-8 kez kalkan çocuk 1 kez kalktı. Deminde uyandı halsiz belli ağlayamıyor bile birden fışkırarak kustu şuan rahatlamış görünüyor tekrar emzirdim uyudu ama hemen geçmez biliyorum. Ateşi 37.2. Mide üşğtmesine ne iyi gelir lütfen yardımcı olun