Arkadaşlar hayırlı ramazanlar öncelikle, yani araştırma yaptım ettim ama yinede sizede danışmak istedim. Sanırım adet olucam bir kaç güne spiral taktırdıktan sonra adet olmaya yakın bi kaç gün önce böyle kahverengi gibi akıntılarım oluyo. 2 gündür kırmızılıkta var ama adet gibi olmadığım için orucumu bozmadım ve tutmaya devam ettim acaba bozmam gerekirmiydi yoksa tam adet olmayımı beklemem lazım bilen yardımcı olabilir mi 🤲🤲🤲