Anneyimbennn çok geçmiş olsun, inşallah işe yarar bir an önce iyileşir. Ah keşke 😔 doktorun yazdığını alsaydınız keşke, 2 yaş altı kullanılmaz yazıyor ama 1 çay kaşığı günde 2 kez falan kullanılıyor diye biliyorum. Biz petitüs öksürük şurubuyla aferin verdim az az biraz kendine geldi 6 aylık benimki de. Kullanamayacak olsanız doktor vermezdi