522 29052021 evet benim bebegimin dogdugundan beri emme sorunu vardı gögsündeki sütü tam bosaltmiyodu sagıyodum ama makineye fazla süt gelmiyodu gögsümde kalan sütte iltihaplanmaya neden oldu malesef apseye dönüsürse ameliyat