Annesininbitanesiii özellikle emzirirken o ağrıyı hissedersiniz. Emzirmek Rahmi toparlıyor, orada kesi olduğu için haliyle can yakıyor. 2 hafta sonra iyi olacaksınız merak etmeyin 🤗 ağrı kesicilerinizi kullanın sadece ağrı kesmek için değiller. Kaslarınızı gevşeterek iyileşmenizi hızlandıracak. Ben bilmiyordum bunu ve kullanmadım iyileşme sürem uzadı