Hulya canım zorlu bir sürec bebeklerimize kıyamıyoruz ağlıyor diye bende ilk zamanlar mama +süt verdim kaynanam sürekli çocuk aç doymuyor mama verelim dedi ama kizim göğüs ucum olmamasına rağmen dogdugundan beri tuttu mememi o gayret ettikçe bende emzirmeye karar verdim. Sagdim sürekli gece gündüz emzirdim geceleri . Mamayı tamamen bıraktık çok şükür kilo alımına iyi . Yeterli inanın bebeğinize yettiginize onlar bizim gözünüzün içine bakıyorlar. İnşallah sizde bu süreçte galip gelen olursunuz.🤗🙏😍