Arkadaşlar merhaba. Benim bebeğim 9 ay 6 günlük henüz emeklemiyor karın üstü atıyor kendini kurbağa tarzı zıplayarak ilerliyor ama sürekli ayakta durup adım atmak istiyor tutuyorum onu adim atarken ayaklari parmak uçları böyle içe doğru kivriliyor sürekli öyle yurutuce koyarken de öyle sürekli kıvırıyor hatta baş parmağınin tırnağı kırılmış resmen. Doktora götürmek için erkenmi normal midir bu durumu yaşayan var mı düzeliyor mu sonra?