Bebegim 6 ay 20 günlük gece uykuları düne kadar gayet iyi di yine kalkardı sık sık ama en azından meme de bir kaç çekip uyuyordu bu gece kesinlikle uyumadı ne memede ne sallamayla sallıyorum bırakınca ağlıyor meme veriyorum çok içiyor diye gazı oluyor çocuğun bir günde huyu değişti başım ağrıyor artık yorgunluktan sizde böyle olan varmı 6 buçuk 7 aylık bebekleriniz nasıl uyku düzeni ?