Su1 benim kızımda aynı şekilde 3,5 aydan beri kimseye sevdirmiyor ağlıyor hep yabanciliyor herkesi. Pandemiden dolayı dışarda kimse almak istemesin istiyordum cok mutluyum o konuda ama hic bir yere gidemiyorum cok problem oluyor doktor geçici olduğunu söyledi 🥲