cemreninnannesii 10 ay 16 günlük atak haftasındayız ve diş ikisi bir araya gelince olanlar olduuu😒 11de uyudu 2de kalktı oyun oynuyoruz şimdi gözünden uyku akıyo ama direniyor uyumamak için resmen e hani büyüdükçe rahatlacaktık 🙄🙄
Elif_Derin cemreninnannesii 23 aydan sesleniyom cnm 1.30 zor uyuttum 3 te kalkti hala ayaktayiz Bu Neyin dirençi anlamış deilim 😟
cemreninnannesii bir_melek_annesi 2de diş jeli sürdüm ama faydası yok sanırım hemende şurup içirmek istemiyorum
bir_melek_annesi cemreninnannesii en azından rahatlar uyur ya diş çıkarmak zor ağrısı falan vardır bu zamanlarda vercez napalım
tekgamzelimm cemreninnannesii Tetagil diş granülu almıştım bitkisel birde onu deneyin isterseniz çok faydasını gördüm, ağzı bile akmadi. Jel felan kullanma demişti bana doktor İçinde alkol mü ne varmış, valla diş sancısı çok zor Allah yavrularimiza sağlık versin
Deletedmom54554 cemreninnannesii normal de kapatırız ama hanımefendi izin vermez Ya gece 5 te uyudu 7 de kalktı halen ayakta :( vallahi uykusuzluktan gözüm açılmıyor
Elif_Derin cemreninnannesii Çok direncli oluyorlar valla Ama yattiqi odadan cıkarmamaya bakin yoksa daha cok uyumamak istiyorlar Bide herqün yapiyosa dikkat et alıskanlik haline qetiriyorlar Benimki odadan çikmak icin alarken eline aqzina sokuyo kusar qibi hareketler Istediqini yapabilirsin Annecim uyku saatimiz odadan cıkamayız diom 2 dk duruyo sonra qene baqriyo
Miracduygu Benimki de 10 aylık bugün daha atağın 13üncü günündeyiz ve daha atağın bitmesine 22 gün var 😣😣😣 bizde saat 6ya geliyor ve uyumuyoruz sabahlara kadar sabahın 7si olunca anca uyuyoruz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
cemreninnannesii Miracduygu bizimde son 6 gün inşallah amin bitecek😥 Bizde 5de uyuduk 6 buçukta kalktı zorla uyuttum 8de uyandık