GonulUckun Ben sezeryanla doğum yaptım genel anestezi istedim sizin doğum şekliniz nasıldi nasıl geçti?
sevgisevgi GonulUckun ben de spinal anestezi ile dogum yaptim, eve gelene kadar gayet iyiydim, 10 gun cok zor gecti gercekten, travma gibiydi benim icin. dogum yapali 5 ay oldu, hala aklima geldikce bi tuhaf.oluyorum
bir_melek_annesi GonulUckun Spinal Sezaryan oldum 5 ay önce.. O kadar acı çektim ki ameliyat esnasında bir daha asla o şekilde doğum yapmam Rabbim kimseye yaşatmasın. Çok kötüydü sütüm bile gelmedi ölüyorum sandım. Belden anestezi kalkmalı bence çünkü herkes uyuşmuyo en iyisi genel anestezi iyiki öyle olmuşsunuz
cylanayse sevgisevgi Bende spinal oldum yan etkilerini de fazlasıyla gördüm. Doğumdan sonra bebeğimle hiç ilgilenemedim. Felç geçirmiş gibiydm serumlarla toparlandım. Aklıma geldikçe bende bi tuhaf oluyorum.
GonulUckun sevgisevgi spinal tam da bu yüzden istemedim zaten ameliyathane de dişlerim korkudan birbirine vuruyordu hemde soğuktan tabi o ortam başında 10 15 kişinin olmasi falan yeterince travmatik dedim ben çocuğumu doğumdan sonra görürüm nolur beni bayıltın 😁
GonulUckun bir_melek_annesi Ayy bu ihtimali de düşündüm ya uyuşmazsa diye Allah’tan olmamisim çok geçmiş olsun
PrensesimEla bir_melek_annesi aslında anestezi doktoru ameliyat boyunca başınızda olup uyuşma durumunu kontrol etmeliydi. Bende spinal sezeryan oldum ameliyat çok rahattı hiç bir şey hissetmedim ameliyat sonrası biraz ağrı oluyor tabii normal olarak.
mom726272 bir_melek_annesi Çok enteresan. Spinal ile doğum yaptım, ne başım ağrıdı ne belim. Sıfır yan etki. Yukarıya çıktığım an sütüm geldi. Olacaklar varsa korkmasın. Bünyeden bünyeye göre değişiyor demek ki. 1 haftada eski halime döndüm. GonulUckun
GonulUckun 0307 suni sancıdan çok korkuyordum bende ama alamadan acil sezeryan oldum bebeğim iriymiş😬
Nursahmetyusufaras00 Evde sanci çekerek gttik gece 12 de sabah 6 da dogum yaptım suni vermediler dayandim bi şekilde rabbim yüzüme güldü. Ikizlerim den kizimi kaybetsem de Ogluma kavuştum..normal doğum
GonulUckun Nursahmetyusufaras00 Başınız sağolsun ya çok zor Allah sabır versin size bağışlasın oğlunuzu da 😊
Kubravera GonulUckun spiral oldum. Çok güzel bi doğumdu, ne doğumda ne doğum sonrası gram ağrım sızım olmadı sadece ilk ayağa kalkarken herkeste olduğu kadar oldu. Hemen toparlandım ertesi gün. Çok rahattı ☺️
GonulUckun Kubravera bunu duyduğuma çok sevindim demek ki herkeste farklı oluyor spinal olup memnuniyet duyan çok duymamıştım 😊
Maviyesil121212 GonulUckun Normal doğum yaptım ilki suni sancıyla 4 saat sürdü, 2.si kendi sancımla 2.5 saat sürdü. Kolay doğumlardı 2si de cok şükür cok güzel geçti 🙏🏻
GonulUckun Maviyesil121212 sizin adınıza sevindim normal doğum içimde hep bı ukte olarak kalacak ama sanırım ben yapamazdim herkes in harcı değil maalesef 😊
Annepandaa GonulUckun epiduralli normal doğum. Epidurale hastamede karar verdik çünkü açılma ilerlemedi sancı arttı. Sonra yarım saat iççnde 2 cm açıklık 8 cm oldu ve hemen 1.5 ıkınmada doğdu.
GonulUckun cylanayse Allah yardımcınız olsun umarım atlatirsiniz ben uyutuldugum halde o ortamı unutamıyorum
Lossehelin cylanayse ben de sezeryandan sonra bir sırt ağrısı kaldı hele ilk günleri ağrı kesici verin diye ağlıyordum boyun ve sırt ağrısından hala da iğne yerim ağrır 5 ay oldu
Rabiazulal Normal doğum ikindi gibi hafif sancılarım tuttu sekizde su ve nişan geldi 22.30 da kızım doğdu 🥰
Yagmurakcali GonulUckun yaaa vallahi şans mı desem ne desem bilemedim normal doğum ne kadar güzel olursa olsun suni sancı inanılmaz zor normal sancı nasıldır bilemem ama 2 bebeğimde de suni sancı almış biri olarak. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
bir_melek_annesi GonulUckun en iyisini yapmışsınız.. Eğer ben kendimde olsaydım şikayet ederdim ama nasıl bi piskolojideysem sesimi bile çıkaramadım
Kubravera GonulUckun Hatta doğumdan çıkınca ‘ boşuna korkutmuşlar bir daha olsa yine doğururum ‘ dedim. 😄
GonulUckun bir_melek_annesi canım o narkozdan sonra insan kendine gelemiyor ki bı de serumlar tabi ilaçlar iğneler ağrı kanama off bidaha dogum yapmaktan korkuyorum ilkti son olsun diyorum ama tabi olmaz büyük ihtimalle 😊